Informatii generale despre piese :
- Gaura din centrul bazei este conica : are 5 cm si se ingusteaza pana la 4.5 cm ; pistonul este la fel , conic : partea de intrare in baza are ~ 4.5 cm dupa care se mareste pana la 5 cm ; deci , cele doua piese se imbina prin presare - se vor fixa dupa ce veti sta pe scaun o perioada .
- Capul pistonului are 2.6 cm dupa care se ingroasa pana la 2.8 cm ; bucsa din mecanism are 2.8 cm la intrare dupa care se ingusteaza la 2.6 cm ; deci cele doua piese , la fel ca si baza cu pistonul , se unesc tot prin presare , urmand sa fie fixate dupa ce veti sta pe scaun o perioada .
- dati cu spray in locul unde se imbina cele doua piese ; adica , baza scaunului si pistonul
- dupa doua , trei minute , ridicati cu o mana scaunul ( sa fie desprins de podea ) iar cu cealalta mana loviti cu ciocanul de sus in jos in cele cinci brate cat mai aproape de locul imbinarii celor doua piese . Dupa cateva lovituri ar trebui sa reusiti sa desprindeti cilindrul de baza .
- urmati pasii de mai sus dupa care va trebui sa desprindeti cilindrul presat din mecanism ;
- intoarceti scaunul invers ( spatarul sa fie in jos ) ;
- dati cu spray la imbinarea mecanismului si capul pistonului
- dupa ce-l lasati doua , trei minute loviti cu ciocanul in mecanism de sus in jos cat mai aproape de imbinarea acestuia cu partea superioara a pistonului , incercad sa desprindeti putin scaunul de podea . Dupa cateva lovituri ar trebui sa reusiti sa separati cele doua piese .
Nu desfaceti siguranta aflata la baza pistonului ! Aceasta faciliteaza demontajul interior al cilindrului ... iar camasa ramasa va fi mai greu de scos de pe stea in aceasta forma.
____________________________________________________________